Liselerde Nakiller Bitti, 227 Bin Boş Kontenjan Kaldı

TEOG ortak sınav sonuçlarına göre yapılan üçüncü nakil dönemi sonunda liselerin 9’uncu sınıflarında 227 bin 769 boş kontenjan kaldı. Açıköğretim liselerine 11 in 822 öğrenci yerleşirken, Milli Eğitim Bakanlığı bu öğrencilerin Yerleştirmeye Esas Puan (YEP) ortalamalarının 216.86 olduğunu açıkladı.

2014-2015 öğretim yılı Temel Eğitimden Ortaöğretim Kurumlarına Geçiş (TEOG) sistemi kapsamında 8’inci sınıfların 31 Ağustos-4 Eylül tarihlerinde yapılan yerleştirmeye esas nakil sonuçları açıklandı ve yerleştirmeye esas nakil süreci sona erdi. yerleştirme sonuçları www.meb.gov.tr adresinde ilan edildi.

Milli Eğitim Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre son nakil sürecine 283 bin 795 öğrenci nakil başvurusu yaptı ve bu öğrencilerden 64 bin 784’ü tercihleri doğrultusunda bir başka okula nakil oldu. Bu süreç sonunda, halen örgün ortaöğretim kurumlarının 9’uncu sınıflarında 227 bin 769 kontenjan bulunuyor. Tercih yaptığı halde tercihleri doğrultusunda herhangi bir örgün ortaöğretim kurumuna yerleşemediği için açıköğretim kurumlarına yerleşen öğrenci sayısı 11 bin 822, bu öğrencilerin Yerleştirmeye Esas Puan (YEP) ortalaması ise 216,86 olarak belirlendi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Liselerin Taban Puanları Nasıl Belirlenir? -Önemli Yazı-

Fen Liselerinin 2013-2014 Taban Puanları (Tüm Fen Liseleri)

TEOG'da Yüzdelik Dilime Göre Sıralamamızı Nasıl Buluruz?