TEOG Nakil İşlemlerinde Kaç Tercih Hakkı Var?

TEOG yerleştirme sonuçlarının açıklanmasıyla adayların kayıt olduğu liseler de belli oldu. Ancak telaş burada bitmiyor. Şimdi de nakil telaşı başladı.

Yerleştirmeye yönelik nakil işlemleri 25 Ağustos’ta başlayıp, Eylül ayı sonuna kadar haftalık periyotlarla devam edecek. Her hafta yeni kontenjanlar ve yeni nakil sonuçları açıklanacak. Eylül ayı boyunca boş kontenjanlara yerleştirmelerde aranmayan taban puan şartı ekim ayına geldiğinde şart olacak. Okullarda hazırlık sınıfı ve 9. sınıfta boş kontenjan kaldıysa en son giren öğrencinin puanından düşük puanlı öğrenci okula nakil yapamayacak.

Her hafta yapılacak nakil işlermleri e-okul üzerinden yapılacak ve adayların 1 liseyi tercih etme hakkı olacak. Tercih ettiği liseye yerleşirse mevcut lisedeki kaydı otomatikmen silinecek
BURHAN DEMİR/TEOG MERKEZİ


Yorumlar

  1. hocam benim adım fatma benim puanım 306 bana en kötü okul geldi onun için nakil yapabilirmiyim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FATMA;
      İsteyen herkesin nakil isteme hakkı var

      Sil
  2. İzmirden atatürk
    Hocam 2,02 ile
    1,3_1,6 olan okullar (1,7_2,20)geçen sene yedek bu sene 2,02 ile nakil olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ATATÜRK;
      Eğer boş kontenjanları varsa yerleşme şansın da olur.

      Sil
  3. Merhaba hocam ben Rana şuan bütün liselerin kontenjanları 0 görünüyor nakil olayı boşuna mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RANA;
      Bu hafta özel liselere ve güzel sanatlar-açık lise gibi liselere gidecekler sistemde olduğu için kontenjanlar sıfır görünüyor. Önümüzdeki haftadan itibaren kontenjanlar ortaya çıkar. Ayrıca şu yazımızı okumanı tavsiye ederim
      http://teoges.blogspot.com.tr/2014/08/nakil-islemleri-icin-kontenjanlar.html

      Sil
  4. Hocam ben samet tercih listesinde olmayan okullara nakil yapabilir miyiz ? Benim puanım 415 . Puanı 450 olan okulu tercih edebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAMET;
      Kontenjanı olmayan okulları tercih etmenin anlamı yok. E-okulda kontenjanı olan okulları tercih etmeni öneririm

      Sil

Yorum Gönder

1.SORU VE YORUMLARA MUTLAKA ADINIZI YAZINIZ.
2.SORULAR ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.
3.GMAİL HESABI OLANLAR YORUMU YAZDIKTAN SONRA ALTTAKİ BENİ BİLGİLENDİRİ TIKLARSANIZ SORULARA VERDİĞİMİZ CEVAPLAR MAİL ADRESİNİZE GELECEKTİR
4.KÜFÜR VE ŞİDDET İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR

Bu blogdaki popüler yayınlar

Liselerin Taban Puanları Nasıl Belirlenir? -Önemli Yazı-

Fen Liselerinin 2013-2014 Taban Puanları (Tüm Fen Liseleri)

TEOG'da Yüzdelik Dilime Göre Sıralamamızı Nasıl Buluruz?