TEOG'da Nakil İçin Büyük Kolaylık


Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sistemi kapsamında uyguladığı nakil sisteminde sessiz sedasız değişikliğe gitti. Geçen hafta nakil dilekçesi verip gitmek istediği okula yerleşemeyen öğrenciler, önümüzdeki hafta da aynı okula nakil için şansını denemek istiyorsa yeniden dilekçe vermesine gerek kalmadı.

DİLEKÇE SİSTEMDE TUTULACAK
Dilekçesi sistemde tutulacak ve boş kontenjan ile taban puanı durumuna göre gitmek istediği okula yerleşecek veya yerleşemeyecek. Başka bir okula nakil başvurusu yapmak isteyenler ise yeniden dilekçe verecek. Ayrıca, alınan bilgiye göre, nakil durumu bölümünde yazan 'Onay bekleniyor' ifadesi öğrenci ve aileler tarafından tam olarak anlaşılmadığı için yerine dün 15.30'dan itibaren 'Nakil başvurunuz devam ediyor' ifadesi yazıldı. MEB'den daha önce yapılan açıklamalarda ise, öğrencilerin her hafta aynı okulu tercih etse bile yeniden nakil dilekçesi vermesi gerektiği açıklanmıştı. Sistemde yapılan değişiklikle ilgili ise herhangi bir bilgilendirme olmadı.
Tesadüfen öğrenildi
5 Eylül akşamı ikinci nakil sonuçlarının açıklanmasıyla öğrenciler sonuçları öğrenmek için sisteme girdi. Bazı öğrenciler 'nakil durumu' bölümünde 'Onaylandı' ifadesini görürken, bazıları da 'Onay bekleniyor' yazısını gördü. Sistemdeki değişiklik bu şekilde öğrenildi.

Yorumlar

  1. Hocam ben Pelin
    Ben okuluma nakil dilekcesi vermistim ilk hafta olmadi.Ancak bu hafta nakil istemiyorum dedim basvurumu iptal ettiler.Tekrar basvurabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  2. Hocam 432_429 düştü okul boş Kont 10 du
    Yine 10 boş var 426 olucak galiba
    Benim puan 417 son hafta 10_10 olsa
    420 olur heralde eğer son 2 hafta 15_15 olsa olurmu hocam yada olması için son 2 hafta boş Kont kaç olursa girerim
    İzmirden atakan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ATAKAN;
      Sayılara belli bir mantık geliştirmişsin. Ancak illaki bu şekilde olacak diye bir kural yok. 10-15 kontenjanda bile nakil olabilirsin.

      Sil

Yorum Gönder

1.SORU VE YORUMLARA MUTLAKA ADINIZI YAZINIZ.
2.SORULAR ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.
3.GMAİL HESABI OLANLAR YORUMU YAZDIKTAN SONRA ALTTAKİ BENİ BİLGİLENDİRİ TIKLARSANIZ SORULARA VERDİĞİMİZ CEVAPLAR MAİL ADRESİNİZE GELECEKTİR
4.KÜFÜR VE ŞİDDET İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR

Bu blogdaki popüler yayınlar

Liselerin Taban Puanları Nasıl Belirlenir? -Önemli Yazı-

Fen Liselerinin 2013-2014 Taban Puanları (Tüm Fen Liseleri)

TEOG'da Yüzdelik Dilime Göre Sıralamamızı Nasıl Buluruz?