Nakillerde İstediğiniz Her Okulu Tercih Edebilirsiniz

3 hafta sürecek 2015 nakillerinin ilki bu hafta yapılacak. Özellikle yerleştiği liseden memnun olmayanlar nakiller için başvuruda bulunacaklar. Başvuruda bulunacak öğrencilere yeni uyarılarımız var:

1. Kontenjanın boş olmasına bakılmaksızın istediğiniz 3 liseyi yazabilirsiniz.
2. Yazacağınız 3 lisenin tercih döneminde yazdığınız liseler olması gerekmez.
3. Tercihte bulunuduğunuzdan dolayı yerleştiğiniz lisedeki kaydınız silinmez.
4. Nakil başvuruları ortaokul  müdürlüklerine yapılacak.
5. Her hafta yeni 3 lise yazabilirsiniz veya ilk haftaki tercihleriniz her hafta devam etmesini isteyebilirsiniz.

Yorumlar

  1. Hocam ben Aydın'dan Gökçe 498,0364 puanım ve 0,05 yüzdelik dilimimle İstanbul Lisesine yerleştim. Galatasaray Lisesine yerleşmek için nakil başvurusunda bulundum sizce 1,2 ya da 3. nakillerde yerleşme ihtimalim yüzde kaçtır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYDIN:
      Şansını deneyebilirsin ancak yerleşme ihtimalini düşük görüyorum.

      Sil
    2. Peki hocam özel okullara rekor başvuru oranını ve galatasarayda boş kontenjanın artmasını da göz önünde bulundurursak yerleşme ihtimalimi yüzde kaç olarak görüyorsunuz?

      Sil
    3. AYDIN:
      2 kontenjan görünüyor. Eğer 10 veya üstü kontenjan olurşursa şansın olur

      Sil
  2. Merhaba puanım 490.434 nakil tercihinde puanıma yakından üste doğrumu(490.7/492/496) yoksa tam tersimi tercih yapmalıyım çünkü puanıma yakın olanı 3. Yazıpta kaybetmek istemiyorum ve yine yüksek puanı 2. 3. Yazarak boşa yazmak istemiyorum. Kafam çok karıştı cevabınız önemli kılavuzda sıralamadan söz edilmemiş ve sistemde hata yapmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇIĞLIK:
      Tercihte öncelik istek sırasıdır. Eğer hepsini de istiyorsan o zaman puanı yüksek olandan düşük olana doğru yazmalısın.

      Sil

Yorum Gönder

1.SORU VE YORUMLARA MUTLAKA ADINIZI YAZINIZ.
2.SORULAR ONAYLANDIKTAN SONRA YAYINLANACAKTIR.
3.GMAİL HESABI OLANLAR YORUMU YAZDIKTAN SONRA ALTTAKİ BENİ BİLGİLENDİRİ TIKLARSANIZ SORULARA VERDİĞİMİZ CEVAPLAR MAİL ADRESİNİZE GELECEKTİR
4.KÜFÜR VE ŞİDDET İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR

Bu blogdaki popüler yayınlar

Liselerin Taban Puanları Nasıl Belirlenir? -Önemli Yazı-

Fen Liselerinin 2013-2014 Taban Puanları (Tüm Fen Liseleri)

TEOG'da Yüzdelik Dilime Göre Sıralamamızı Nasıl Buluruz?